Still living the goooood life!! - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Joelle Oosterhuis - WaarBenJij.nu Still living the goooood life!! - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Joelle Oosterhuis - WaarBenJij.nu

Still living the goooood life!!

Door: Joelle Oosterhuis

Blijf op de hoogte en volg Joelle

18 April 2014 | Zuid-Afrika, South Africa

Nou om mee te beginnen heb ik een goed/zeergoed voor mijn tussenbeoordeling gekregen!! Happy.. een leuke begin van mijn paasweekend:) Verder is er de afgelopen tijd natuurlijk weer heel wat gebeurt. Momenteel is Evi haar vader op bezoek en Gaby en Katja komen aankomen de vrijdag al Jeeej!

Verder heb ik 2 lekker drukke weken met René gehad, heerlijk:) Nadat we elkaar in de armen zijn gevlogen op het vliegveld hebben we de trein naar Muizenberg gepakt en hebben we overnacht in een guesthouse op de berg met geweldig uitzicht over het strand. De rest van de dag en de volgende dag hebben we besteed aan chillen en surfen. Tegen de middag zijn we weer terug gegaan naar Kaapstad om te eten en s’avond hebben we ‘Catch me if you can’ gekeken in een openlucht bioscoop, heel leuk! Ook zijn we nog even naar Obs gereden voor de verjaardag van Laura! Vrijdag moest ik werken maar s’avond zijn we gaat eten op de Harbour market en nog drankjes gaan doen met de rest van de Nederlanders in Houtbay bij het lokale kroegje. Verder zijn we dat weekend nog op de Tafelberg geweest (met de kabelbaan^^ ik ga hem hiken met Katja en Gaby), die avond hebben we nog gebraait bij vrienden in Obs en daar ook blijven slapen. Zondag zijn we bij World of Birds geweest een leuk apen en vogelpark en smiddags zijn we naar een acoustic summer consert in Kirstenbosch gardens geweest. Later die week hebben we gefeest op ‘We Are One’ Colour festival wat heel gaaf was om een keer mee te maken, vooral op een prachtige locatie midden in het centrum van Kaapstad. Verder zijn we dat weekend nog opstap geweest in Longstreet, cheeta reservaat bezocht waar we cheetas mochten aaien, gewakeboard en gebraait bij Mzolis in een Township hele vette ervaring! En dat was alweer het einde van Rene zn verblijf helaas:c

Verder zijn Evi en ik ook onder boksen gegaan sinds begin april We hebben 2 keer in een week een zware training maar wel super leuk!

Op stage gaat alles prima, ik heb er wat meer taken bij gekregen dus het is wel wat drukker de laatste tijd maar dat vind ik niet erg:P Waar ik nu veel mee bezig ben ik market reseach en voorbereidingen treffen voor Indaba de aankomende beurs in Durban.

Ook zijn Bas (studiegenoot die ook in ZA stageloopt) en ik druk bezig met het plannen van onze laatste maand in Zuid Afrika. Ik vlieg op 25 juni naar St Lucia(daar loopt bas nu stage). Vanuit St. Lucia zullen we dan in 18 dagen terugrijden naar Kaapstad, om hier vervolgens nog 2 weken vrijwilligers werk de doen in een Township in Houtbay. En dan zit onze tijd er hier al weer op:P Maar gelukkig is het nog lang niet zover! Ik hoef nog niet naar huis:P

En bedankt iedereen voor de lieve kaartjes! Ze hangen allemaal aan mn muur:)

XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joelle

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 10458

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Jungle book

02 Maart 2012 - 06 Mei 2012

2 maanden in de rimboe

Landen bezocht: