13-04-12 - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Joelle Oosterhuis - WaarBenJij.nu 13-04-12 - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Joelle Oosterhuis - WaarBenJij.nu

13-04-12

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

13 April 2012 | Jamaica, Kingston

En toen was ik alweer 43 dagen weg van huis:P

Er is in de tussen tijd niet heel veel spannends gebeurt. Ik heb dagelijks met de kinderen in Trenchtown en Rema gewerkt.. Ook hebben we het paasweekend gevierd met 2 grote festivals in Trenchtown en tivoli gardens, waar in totaal zo'n 400 kinderen en ouders op af zijn gekomen! Ik heb de heledag kinderen gesminkt en spelletjes gespeeld, erg leuk!

Ook ben ik nog een paar keer naar de film geweest. De meeste films die over een paar maanden pas in Nederland draaien zijn hier al uit^^

Vanaf de 9de tot morgen ben ik een lid van de leidinggevende op het 'A cappella choir camp'. Een kamp dat word gehouden op het kampterrein op Happy Hills. Er zijn 30 kinderen tussen de 13 en 19 en 8 canadezen. Tijdens het kamp hebben verschillende zanglessen gehad van de canadezen en morgen hebben ze een optreden in Island village.

We sliepen in tenten (die helaas niet tegen een tropische storm kunnen) want daar hadden we namelijk de eerste nacht mee te maken. Al de matrassen was zeik nat geregent met ons er nog op.. Gelukkig scheen de volgende dag de zon weer en was het zo als gewoonlijk 30 graden^^ dus kon alles veel drogen! Verder hebben de kinderen overdag zagles, en wij zorgen voor het avondprogramma met spelletje, een film, watergevecht in de rivier en vanavond een kampvuur! Het is tot nu toe een erg leuke week geweest, en ik heb veel nieuwe leuke mensen ontmoet.

Aankomende week zal mijn 'laatste' week bij fusion zijn!:( Maar dat komt om dat Katja mijn komt opzoeken de 23ste! En wij hebben de laatste 2 weeken van mijn reis een soort vakantie hier:P Dus wens haar succes want ze moet ook 24uur in haar eentje reizen!

  • 16 April 2012 - 09:37

    Sandra Kox:

    Hee meis,

    Het aftellen is alweer voor je begonnen! Geniet nog van je laatste weekjes, en heel veel plezier samen met katja!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Jamaica, Kingston

2 maanden in de rimboe

Recente Reisverslagen:

13 April 2012

13-04-12

17 Maart 2012

17-03-12

12 Maart 2012

12-03-12

28 Februari 2012

Het is echt bijna zover!
Joelle

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 10453

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Jungle book

02 Maart 2012 - 06 Mei 2012

2 maanden in de rimboe

Landen bezocht: