Het is echt bijna zover! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Joelle Oosterhuis - WaarBenJij.nu Het is echt bijna zover! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Joelle Oosterhuis - WaarBenJij.nu

Het is echt bijna zover!

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

28 Februari 2012 | Nederland, Veldhoven

Nou daar ga ik dan bijna.. voor 2 maanden naar zon, zee en strand:P En werken natuurlijk! De temperatuur in Jamaica is het hele jaar door 26 tot 30 graden^^

Ik ga in huis wonen bij een kennis van mijn ouders Nel Blanken, ze woont inmiddels al 35 jaar in Jamaica en komt uit Eindhoven.

Nel is de oprichtster van de New Generation Kamp in Happy Hills, waar ze als bestuurslid meewerkt. Wat mijn werkzaamheden op het kamp zijn weet ik nog niet precies, maar de eerste weken zullen we vooral voorbereidingen treffen op het kamp terrein. Het kampterrein is gelegen tussen de St. Ann's Bay and Runaway Bay dus ik zal de halve week op het kampterrein zijn en de andere halve week in kingston..

Donderdag slapen we een nachtje in Amsterdam omdat ik vrijdag al om half 8 moet vliegen, de reis gaat ca. 24u duren omdat ik 2x moet overstappen in Londen en Miami..

Dus dat word 24uur bikkelen in mn eetje:P Hahah

Ps. Kaartjes voor mijn verjaardag op 25-3-12 en kaartjes voor mijn 2 jarig jubileum met Rene op 19-4-12^^ zijn welkom op dit adres:
6 Swallowfield Close
Kingston 5

  • 28 Februari 2012 - 20:37

    Inês:

    Hoi Joelle, knap op 2 plaatsen tegelijk zijn. Hier en in Jamaica. Het zal wel 2 maart moeten zijn :toch?
    Hoe laat vertrek je? Ik ben om 07.30 uur op Schiphol voor mijn reis naar Zuid Afrika, dit voor 9 dagen: ook leuk.
    Joelle, heel veel succes, plezier en voldoening in Jamaica.
    Hartelijke groeten !

  • 28 Februari 2012 - 20:55

    Monique:

    Hey lieve schat, spannend!!!!
    Ik ga je vast reuze missen, maar ben enorm trots op jou dat je deze reis gaat maken. Pas goed op jezelf (okee, okee dat mag ik niet zeggen!) en geniet ervan. Je hebt het verdient na al dat harde werken voor je versnelde MBO-4 diploma, reisbureau en AH.
    Love you XXX

  • 29 Februari 2012 - 13:35

    Anouk:

    J to the Oelle, im so jealous! Kon ik je maar komen opzoeken haha. Wie weet gaat het nog lukken ;) maar geniet van je tijd in Jamaica! Tot op de diploma uitreikig? Xx

  • 11 Maart 2012 - 20:34

    Oma En Opa:

    Hoi Joelle.
    Knap hoor om zo een lange reis, met met diverse tussenstops, in je eentje te maken. Wij zijn trots op je.
    Geniet maar lekker van alles, en van het
    mooie weer!
    xxx Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

2 maanden in de rimboe

Recente Reisverslagen:

13 April 2012

13-04-12

17 Maart 2012

17-03-12

12 Maart 2012

12-03-12

28 Februari 2012

Het is echt bijna zover!
Joelle

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 10464

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 28 Juli 2014

Jungle book

02 Maart 2012 - 06 Mei 2012

2 maanden in de rimboe

Landen bezocht: